Je kan je tickets makkelijk via deze website bestellen maar ook aan de balie van De Kouter, Spoorwegstraat 6, kan je tickets kopen. Ook via 016 85 30 20 kan je een bestel­ling plaatsen.

Een ticket gekocht en je kan toch niet naar de voorstel­ling komen? Dan kan je het ticket inruilen tegen een waardebon voor een andere voorstel­ling binnen hetzelfde seizoen. Omruilen is niet meer mogelijk op de dag van de voorstel­ling. Je kan ze ook te koop aanbieden via de ruilbox op deze website!

We kunnen je ticket ook scannen vanop je smartphone. Je kan ze dus gewoon downloaden op je mobiele telefoon!

Ben je bij aankomst je ticket vergeten of is het niet gelukt om ze uit te printen? Geen probleem. Al de informatie staat in ons ticket­sys­teem. Je hoeft dus niet terug naar huis of bij de buren gaan bellen om hun printer even te gebruiken.

abonnement

Net als de voorgaande jaren kan je voor het nieuwe seizoen reserva­ties maken voor 1, 2 of 3 personen voor één enkel account.
Een abonne­ment verkrijg je door tegelij­ker­tijd minstens 4 tickets per persoon aan te kopen.
Sinds vorig jaar hoef je, bij reservatie van tickets voor meerdere personen, niet noodza­ke­lijk dezelfde voorstel­lingen te reserveren.’ M.a.w. je moet voor iedereen, binnen je bestel­ling, tickets voor 4 voorstel­lingen aankopen.